"تشریح مغز"از بخشای مورد علاقه ی زیست برای من، تشریحه....حالا تشریحه هر چی بود!!!امروز تشریح مغز گاو داشتیم البته مغزِ من(!) مغز گوساله ی یه روزه بود!ولی بر خلاف تصور من که فک میکردم مغز من بدترین مغز خواهد بود ، خب بد ترین نبود...اتفاقا خیلیم جالب بود....جای شما خالی...یه"سپتوم" ای داشت که هیچکدوم از مغزای کلاس نداشتن! خوده دبیرِ جان یه ذوقی کرد وقتی "سپتوم"مغز منو دید:دیو خب اینکه...بنده کلا از غر و لندای دیروز که بر سر والد ها وارد کردم بسی پشیمان گشتم، نقطه:/و خلاصه اینکه...تشریح مغز عالی تر از عالی بود( کلی مسخره بازی درآوردیدیم و بخندیدیدیم:)"دندون خوشکل ک (22)برنامه ریزی...
ما را در سایت (22)برنامه ریزی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 22:16